Muayene mi olmak istiyorsunuz? Hemen randevu alın →

Kanal Tedavisi (Endodonti)

Kanal tedavisi çeşitli sebeplerle (çürük, travma vb) zarar gören dişin damar ve sinirlerinin alınıp, kök kanalının temizlenerek biyolojik olarak uyumlu materyallerle doldurulması işlemidir. İşlem, enfeksiyonun derecesine göre tek seansta bitirilebileceği gibi birkaç seansta da bitebilmektedir. Kanal tedavisi sonrası birkaç gün ağrı normal kabul edilmekle birlikte, bu hassasiyetler ilerleyen günlerde azalarak tamamen geçmektedir..

Estetik Diş Tedavisi

Dişlerinin görünümünden memnun olmayan veya çürük, travma gibi nedenlerle ön dişlerinde madde kaybı olan hastalara duruma göre estetik dolgu, kompozit lamine, porselen lamine veya zirkonyum kaplamalar yapılması işlemlerini içermektedir.

Hemen randevu alın

Çocuk Diş Hekimliği (Pedodonti)

15 yaş ve daha küçük çocukların diş tedavileri pedodontist denilen uzman çocuk diş hekimi tarafından yapılmalıdır. Çünkü süt dişlerinin ve yeni çıkan daimi dişlerin tedavileri erişkin hasta dişlerinin tedavilerinden farklıdır.Süt dişlerinde çürük nedeniyle oluşabilecek enfeksiyonların alttan gelen daimi dişlere zarar vermemesi için çocukların ağrısı olmasa da rutin diş kontrolleri 6 ayda bir yapılmalıdır.Bu kontrollerin pedodontist tarafından yapılması çocukta diş hekimi fobisi oluşmaması açısından önemlidir.

Dişeti Tedavileri (Periodontoloji)

Dişeti ve çevre dokularının sağlığıyla ilgilenen diş hekimliği branşıdır. Dişeti kanamaları, dişeti çekilmeleri önemsiz gibi görünse de ilerleyen dönemde daha büyük problemlere yol açabilir. Bu problemlerin başında dişi destekleyen kemiğin zamanla eriyerek dişin sallanmasına sebep olması ve sonrasında çürük olmadığı halde dişin çekilmesi gelmektedir.Diş kaybının önlenmesi ve dişeti enfeksiyonlarının ilerlememesi için diştaşı temizliği ve rutin dişeti bakımının 6 ayda bir yapılması önerilmektedir.

Hemen randevu alın

Diş Teli Tedavisi (Ortodonti)

Ortodonti dişlerinde çapraşıklık, diastema(boşluk), kapanış problemleri olan hastaların estetik ve fonksiyonel olarak dişlerinin düzeltilmesini içeren diş hekimliği branşıdır. Ortodontik tedavinin süresi uzman hekimin detaylı klinik ve radyolojik değerlendirmesiyle belirlenir. Ortodontik tedavi için yaş sınırlaması olmamakla birlikte, erken yaşta yapılan tedavilerle ilerde oluşabilecek problemlerin daha hızlı çözülmesi sağlanabilmektedir.

İmplant Tedavisi

İmplant çeşitli sebeplerle kaybedilen dişin fonksiyonunu yerine getirmek amacıyla ,diş kökünü taklit eden, titanyumdan yapılan ve çene kemiğinin içerisine yerleştirilen materyallerdir. Dişsizlik durumuna göre tek bir dişin kaybında tek implant, çok sayıda dişin kaybında ise dişsiz boşluğun uzunluğu ve çene kemiğinin yapısına göre birden fazla implant gerekebilmektedir. Hastaların uzun süre dişsiz kalması durumunda üst çene arka bölgelerde sinüs denilen boşluklar sarkabilir ve çene kemiği implant yapımı için uygun olmayabilir. Böyle durumlarda sinüs lifting adı verilen işlem ile ilgili bölgeye kemik tozu (greft) konularak implant için yeterli kemik seviyesi elde edilebilmektedir.

Diş Beyazlatma (Bleaching)

Diş beyazlatma diş renginden memnun olmayan hastaların dişlerine beyazlatıcı ajanlar içeren aparatların uygulanması ile diş renginin açılması işlemidir.Doğru uygulandığı takdirde işlem esnasında ağrı vermez ve dişlere herhangi bir zararı yoktur.